Ostoskoriin -Ostoskorin välisumma:0,00 €
 INFO: +372 661 6988

SELF AMINO LEUCINE 200G - AMINOHAPPO

SELF AMINO LEUCINE 200G - AMINOHAPPO

Arvostele ensimmäisenä tämä tuote

Saatavuus: Varastossa

SKU: self-leucine

19,90 €

SELF AMINO L-leucine, 200 g


L-leusiinia jauheen muodossa. Leusiini on yksi välttämättömistä aminohapoista, jotka elimistö ei pysty itse tuottamaan vaan sitä on saatava ravinnosta.


Leusiini on tärkein aminohappo erityisesty lihaskasvun kannalta, sillä leusiini stimuloi voimakkaasti proteiinisynteesiä ja vähentää lihaskudoksen hajoamista sekä levossa että treenien jälkeen. Voi hyvinkin lisätä  L-leusiinia palautusjuomaan (jossa proteiinia ja hiilihydraatteja) nostakseen proteiinisynteesiä vieläkin korkeammalle tasolle.


SELF  L-leusiini tehostaa lisäksi rasvan palamista dieetin aikana sekä vähentää rasvan kertymistä elimistöön energian saannin ollessa kulutusta suurempaa.



Annostus: Vuorokausiannos: 5 g


Nutritional value

Yksityiskohdat

AMINO LEUCINE

  • Stimuloi proteiinisynteesiä

  • Auttaa lihasten korjausta ja kasvua

  • Nostaa energiatasoja

  • Lisää elimistön aineenvaihduntaa

  • Ylläpitää verensokeriarvot tasaisina

Jos haluat kehittää lihaksia tai välttää lihassolujen hajoamisen, mikä on normaalia dieetin ja vanhenemisen yhteydessä, proteiinisynteesin stimuloiminen on silloin erityisen tärkeää. Proteiinisynteesi on riippuvainen muun muassa veren aminohappoarvoista ja hiljattain on todettu, että aminohappo leusiinilla on tärkein tehtävä proteiinisynteesin stimuloinnissa. Leusiini on yksi tärkeimmistä. Leusiini aktivoi mTOR:n (mammalian target of rapamycin), kasvua, solujen elämää ja proteiinisynteesiä säätävä proteiini. Jotkut tutkimukset ovat osoittaneet, että leusiinirikas ravinto tehostaa painonpudotusta ja säilyttää paremmin lihasmassan. Leusiini muuttaa glukoosin energiaksi tehokkaammin, jolloin verensokeriarvot pysyvät tasaisina, mikä voi vähentää halua syödä roskaruokaa ja napostelua, mikä sopii hyvin niille, jotka noudattavat painonpudotusdieettiä.

Suositeltu käyttö

3 g 30—60 minuuttia ennen fyysistä aktiviteettia ja

3 g 60 minuutin sisällä aktiviteetin päättymisen jälkeen tai

3 g ennen lounasta ja 3 g ennen päivällistä.