Palautusohjeet

Palautusoikeus ja palauttaminen

Aina ei tuote voi olla sitä mitä etsit. Ei hätää, voit palauttaa sen meille, mutta ole kiltti ja tutustu alla oleviin ohjeisiin, jotta asiasta ei synny suurempaa sirkusta.

1.1 Asiakkaalla on 14 vuorokauden mittainen palautusoikeus ilman erillistä syytä.

1.2 Postimyynnin palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei ole voimassa, mikäli:

  • Tuotteen myyntipakkaus on rikkoutunut tai revennyt
  • Tuotteen myyntipakkaus tai muovipussi puuttuu.
  • Tuotteessa oleva sinetti on murrettu.
  • Tuotteen ympärillä olevan muovit on rikottu tai poistettu.
  • Rajoitukset kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti:

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin.

Palautettavassa tuotteessa ei missään olosuhteissa saa olla pölyä, ihosolukkoa, likaa, lemmikkien karvoja tai muuta edellisiin rinnastettavaa. Huolehdi siis että pidät tuotteen siinä kunnossa, kun se sinulle saapui. Jos haluat sovittaa alusvaatteita, tee se muun vaatetuksen päälle, esimerkiksi t-paita alla jos sovitat yöpaitaa tai korsettia. 

1.3 Postimyynnin palautusoikeus ei koske alusvaatteita kuten pikkuhousut, sukat, sukkahousut, bodyt ja catsuit asut.
Palautusoikeus ei myöskään koske intiimituotteita, kondomeja eikä filmejä, pelejä, lahjakortteja tai kalentereita. Mikäli tuote on viallinen se vaihdetaan uuteen. Epävarmoissa tilanteissa soita meille ensin turhien kulujen välttämiseksi.

1.4 Ulkomailta tehtyjen tilausten palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla.

1.5 Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä jolloin paketti on lunastettu tai noudettu postista tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä. 
 
1.6 Tuotepalautuksesi käsitellään nopeasti ja ketterästi kun seuraavat asiat ovat kunnossa: 

  • Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman turhia merkintöjä
  • Mukana kopio kuitista/lähetteestä.
  • Mukana selvitys palautuksen syystä ja/tai vian laadusta.
  • Mukana nimesi, osoitteesi, puhelin- numerosi ja tilinumero johon voimme palauttaa rahasi.
  • Palautukset lähetetään aina ohjeiden mukaisesti, jotka löytyvät täältä

Muista pyytää Postista kuitti palautuksestasi. Tällöin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Postin vastuulla. HUOM! Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta. Emme maksa postikuluja muulla tavoin kuin asiakaspalautuksena sähköpostitse saadulla osoitteella lähetetyistä palautuksista.

HUOM! Palautuksissa pitää olla yllä luetellut dokumentit tai tiedot mukana. Emme käsittele puutteellisia palautuksia ennen, kuin kyseiset tiedot ovat vastaanotettu.

1.8 Aiheettomista tai puutteellisilla tiedoilla tehdyistä palautuksista aiheutuu meille suunnattomasti vaivaa ja asian käsittelyt saattaa kestää, joten ole kiltti ja huolehdi että kaikki tarpeellinen materiaali on mukana. Noutamaton tilaus ei ole palautus, noutamattomista tilauksista peritään 25 euron käsittelymaksu. 

1.9 Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.

1.10 Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut joutuu asiakas maksamaan itse.

1.11 Vaihto toiseen tuotteeseen, tapahtuu aina siten että maksamme palauttamastasi tuotteesta rahasi takaisin ja voit tehdä uuden tilauksen vaihtoehtoisesta tuotteesta. Voit siis tilata toisen jo ennen kuin palautuksesi on käsitelty ja rahat palautuvat tillillesi kun palautuksesi käsitellään.

1.12 SMARTPOST PALAUTUKSET

SmartPOST-palautus

Postin SMARTPOST automaatin kautta palauttaminen on helppoa.

Noudata seuraavia vaiheita, jotta vaihto tätä kautta toimii kitkattomasti:

Säilytä saamasi SmartPOST-automaattikoodi, jonka Posti lähettää suoraan puhelimeesi. Koodi on siis tämä samainen numerosarja, jolla alunperin noudat tilauksesi ja avaat SmartPOST-lokeron. On erittäin tärkeää, että säilytät numeron, sillä vain sen avulla saat palautuksesi tehtyä ehlposti ja nopeasti.

  • Käytä mieluusti samaa pakettia, jossa tilaus sinulle toimitettiin.
  • Pakkaa vaihto/palautus huolellisesti. Alkuperäinen pakettikortti on hyvä jättää näkyviin.
  • Voit palauttaa paketin minkä tahansa toiminnassa olevan Itellan SmartPOST-automaatin kautta.
  • Valitse automaatista ”Palauta paketti”.
  • Näppäile alkuperäinen lokerokoodisi
  • Säilytä kuitti

Vialliset tuotteet

2.0 Vialliset tuotteen vaihdetaan aina toimivaan tuotteeseen.

2.1 Pikaisen käsittelyn varmistamiseksi pyydämme sinulta nämä asiat:

  • Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna).
  • Mukana kopio kuitista/lähetteestä.
  • Mukana selvitys vian laadusta.
  • Mukana nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi.

2.2 Emme vastaa turhista palautuksista. Epävarma? Ota asiakaspalveluumme yhteyttä.

2.3 Reilusti yli puolet takuukorjauksista on aiheettomia, suurimmassa osassa tuote ei ole rikki. Meille tulee myös runsaasti huonosti pakattuja tai palautuksia joista puuttuu kuitti, lähete tai vikaseloste. Emme osaa vielä lukea ajatuksia, joten ole ystävällinen ja liitä kaikki meidän tarvitsema tieto palautuksesi mukaan.

2.4 Tuotteiden paketeissa olevat paristot eivät kuulu takuun, tai virhevastuun piiriin.

Tuotteiden säilytys

3.1 Tuotteiden erilaiset materiaalit saattavat reagoida keskenään.Tuotteita ei tule säilyttää kosketuksissa toisiinsa tai kosteina. Paristot tulee poistaa laiteesta säilytyksen ajaksi. Emme vastaa säilytyksessä aiheutuneista vaurioista.